Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

στο διπλανό βαγόνι























Χρώματα μου ‘φερε ξανά η εικόνα σου, που ριζωμένη στο μυαλό  
έρχεται απροσκάλεστη.. Που σαν υπόσχεση άφθαρτη στο ραντεβού
μας, σαν τρένο ταξιδεύει να μυήσει υποσυνείδητα κρυφές αισθήσεις
νοσταλγίας.. Κι ανάμεσα στα μυστικά ηλιοστάσια του μυαλού, όσο
κι αν έψαξα, καμιά ποτέ δεν μου τραγούδησε στο πιάνο της ευπρέπειας
ούτε μου ‘παιξε ν’ ακούσω τον ήχο της φωνής σου..

Ποτέ εσύ κι εγώ δεν γίναμε Ένα.. Λυγίσαμε στον άνεμο..
Μα δεν πειράζει !! Κάθε που ακούω τη βροχή, σκέφτομαι έρχεται
λιακάδα. Ήλιος στον Ανατολικό Παράλληλο απ’ τα μάτια μου, κι οι
λύπες βιαστικά με προσπερνούν σαν σύννεφα που συσσωρεύονται
στον πορτοκαλί ορίζοντα. Να.. εκεί κάτω. Πέρα απ’ τις ταράτσες με
τις κεραίες καρφωμένες στα πλυσταριά της άχρωμης απόγνωσης!..

Κουράστηκα με ακριβοθώρητους ψιθυρισμούς να σου φωνάζω!   
Πάνε να πεις του χρόνου μου πως με τις λέξεις μου σε ξαγρυπνάω
απόψε. Βρέχω με κρασί τα χείλη μου και ξεκλειδώνω τα αναχώματα
του νου. Ατρόμητος κι ευθυτενής στην αγρύπνια μου,  αφεντεύω
με τη σκέψη μου τα μουσκεμένα πεζοδρόμια της γειτονιάς σου.
Και το φεγγάρι φόρεσε απόψε τα καλά του ανάμεσα στα σύννεφα. 
Πετάω λοιπόν τα σπίρτα μακριά απ’ την εύφλεκτη σου Αγάπη, καθώς
οι λύπες βιαστικά με προσπερνούν στου Σταθμού σου τον απέναντι καημό..

Στις σκουριασμένες ράγες αυτού του τρένου
που χρόνια ολόκληρα περίμενα ταξίδι, απόψε
άλλαξα βαγόνι..

starges







6 σχόλια:

  1. και είχες μια γεύση τρικυμίας στα χείλη!
    κάτι πολύ νοσταλγικό βγήκε σ'αυτή τη κόλλα από χαρτί..πανέμορφο!
    καλό μήνα.
    ελπίζω να απολαμβάνεις τη Κυριακή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαμογελώ κάθε που διαβάζω ένα σχόλιο από σένα
      γιατί ξέρω πως ποτέ δεν σχολιάζεις.. απλά για να
      πεις "εδώ είμαι κι εγώ".
      κι από την άλλη, όταν μια ποιήτρια σαν εσένα
      λέει την λέξη "πανέμορφο" σε κάποιο κείμενο μου
      μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω να γράφω!!
      ναι, ήταν για μένα μια όμορφη Κυριακή.. περπάτησα
      και πέρασα έξω απ' την οδό Ονείρου, παύλα 8
      καλό μήνα και όμορφο βράδυ νάχεις Φαντομά μου!

      Διαγραφή
  2. Κάποτε μου εύχονταν όμορφα ταξίδια μα κάποια στιγμή κατάλαβα πως σε όποιο βαγόνι και αν βρεθώ, όμορφο ή όχι δεν έχει σημασία αρκεί να μπορώ να απολαμβάνω το ταξίδι.
    Αυτό εύχομαι και σε εσένα καλέ μου starges, σε όποιο βαγόνι και αν βρίσκεσαι, όποια θέα και αν κοιτάς και όπου και αν κατευθύνεσαι να περνάς όμορφα και να το απολαμβάνεις.
    Μια απ' τις πιο ωραίες αναρτήσεις σου η συγκεκριμένη!!
    Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρίνα μου. Τώρα μπορώ να πω πως συμφωνώ
      απόλυτα μ' αυτό που γράφεις. Όλα είναι όμορφα
      όταν κοιτώ τη θέα έξω απ' το παράθυρο, σε όποιο
      βαγόνι διαλέξω να καθίσω. Καλημέρα μας..

      Διαγραφή
  3. Ταυτίζομαι τόσο με την δεύτερη παράγραφο..
    "Ποτέ εσύ κι εγώ δεν γίναμε Ένα, λυγίσαμε στον άνεμο"...
    Πιστεύω ότι όταν το βαγόνι που επιλέξαμε δεν μας οδηγεί εκεί όπου επιθυμούμε, πρέπει να κρατάμε τα όσα μάθαμε και να αλλάζουμε βαγόνι. Να προχωράμε, όσο δύσκολο και να είναι.
    Υπέροχο το κείμενό σου, πραγματικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φίλη μου για το σχόλιο σου και καλωσόρισες στη σελίδα μου. Πολλές φορές κι εγώ πιάνω τον εαυτό μου να ταυτίζομαι απόλυτα με κείμενα που διαβάζω.. Στην ουσία λοιπόν, όποιο βαγόνι κι αν επιλέξουμε, η καρδιά έχει τον πρώτο λόγο.. έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή

Τα σχόλια που δημοσιεύονται, εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Ο διαχειριστής του Blog, δεσμεύεται να δημοσιεύει τα σχόλια σας, απαντώντας ή μη το περιεχόμενο τους. Παρόλα αυτά, δεν θα δημοσιεύονται συκοφαντικά, ειρωνικά ή υβριστικά σχόλια.