Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

ανεκπλήρωτη αλήθεια





















Μια σκέψη όμορφη με φέρνει απόψε πιο κοντά σου!
Θέλω να ‘ρθω να σε βρω.. Ολόκληρη η ζωή μας γίνεται
μια ανεκπλήρωτη αλήθεια. Κι όταν σ’ έχω πλάι μου
πάλι δεν μου φτάνει.. Ο χρόνος τρέχει σα δαιμονισμένος. 
Θέλει να μ' εκδικηθεί για όσα μου χαρίζεις.. Ανασαίνω
βαθειά, μα το οξυγόνο στα πνευμόνια μου, απλά δεν μου
αρκεί. Δως μου μισή απ’ την ανάσα σου, να καταφέρω
να ζήσω μια ολόκληρη ζωή, δίχως οξυγόνο..

Από σιωπή σε σιωπή θα συναντιόμαστε μέρα με τη
μέρα. Μούσκεψε ο χρόνος την ψυχή, μα ακόμα ζει η
ελπίδα. Και αν τελειώσει.. τι άλλο μένει; Εσύ χωρίς
εμένα, εγώ χωρίς εσένα. Και όλα εκείνα που η αλήθεια
μας δεν άγγιξε ποτέ..

Γι αυτό σου λέω Έλα.. Χάρισε μου μια μόνο σκέψη σου
για να χορτάσω ελπίδα.. Να μην έχω ανάγκη τα όνειρα
ποτέ ξανά..

starges



6 σχόλια:

  1. Σε διαβάζω ρε φίλε και σκέφτομαι..
    πως αφού υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που απευθύνουν κάλεσμα όπως εσύ, τότε υπάρχει ελπίδα. Ο ρομαντισμός δεν χάθηκε ακόμα. Και τον έχει τόσο ανάγκη η εποχή μας..
    Ήθελα νάξερα, ποιας η καρδιά μπορεί και αντιστέκεται ακόμα..
    Ελα, να σε κεράσω μια πορτοκαλόπιτα τώρα, που μόλις έφτιαξα, για να γλυκάνουν τα όνειρά σου.
    Καλό μας ξημέρωμα φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ την πίτα κι εγώ τον Νες με γάλα.
      Πες μου μόνο πόση ζάχαρη να βάλω ;;
      καλημέρα μας

      Διαγραφή
  2. Ω ναι φίλε μου, Ο χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός στον έρωτα. Μπορώ να πω, ότι είναι από τους χειρότερους, αν όχι ο χειρότερος, εχθρος του... Σαν ανάσα φεύγει, όπως περιγράφεις...

    Είναι τόσο ωραία όμως να είσαι τόσο ερωτευμένος όσο περιγράφεις! Και η ελπίδα... εύχομαι να μην τη χάσεις ποτέ, αν και την έχω καταραστεί πολλάκις...

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δρόμοι του μυαλού οι λέξεις που διαλέγω που συναντιούνται στο κόκκινο.. Λέξεις καθρέφτες για όσα πέρασαν και όσα ήλθαν, για όσα χάθηκαν και όσα μείναν! Στον έρωτα, τα λίγα δεν αρκούν, ούτε αντέχουν.. Καλημέρα Άνεμε

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο...Πόσο, μα πόσο με άγγιξε...
    "δως μου μιση απο την ανάσα σου, να καταφέρω να ζήσω μια ολόκληρη ζωή..."
    Είσαι τυχερός αν έχεις ζήσει τέτοια συναισθήματα...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'ξερες πόσο χαίρομαι που διαβάζω σχόλια σου.. Ο έρωτας, σαν απόσταγμα ζωής, πάντα ο νικητής, που μας γεμίζει ουρανούς μ’ αστέρια, και ζωγραφίζει λέξεις φωτεινές που ντύνονται μ’ ανάσες αγκαλιές και κάνουν τις μάχες να φαντάζουνε γιορτές.. ανάμεσα σε Αλκυονίδες μέρες ή σε βροχές!! Καλημέρα Αστερόσκονη μου φίλη.

      Διαγραφή

Τα σχόλια που δημοσιεύονται, εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Ο διαχειριστής του Blog, δεσμεύεται να δημοσιεύει τα σχόλια σας, απαντώντας ή μη το περιεχόμενο τους. Παρόλα αυτά, δεν θα δημοσιεύονται συκοφαντικά, ειρωνικά ή υβριστικά σχόλια.